Irish Croshet

Nu am auzit pana acum de Irish Crochet , dar cautand pe youtube un tutorial despre cum sa crosetezi o frunza si sa o postez pe blog am descoperit altceva. Un filmulet intitulat Irish Crochet. Ce m-a fascinat foarte tare a fost stilul de a lucra al persoanei respective , si modelul in sine al crosetului care este destul de dificil. Bine melodia de pe fundal este breath-taking , cel putin pentru mine. De obicei cand crosetez fie ascult  muzica fie ma uit la un film :)) este extrem de relaxant. Urmatorul lucru pe care l-am facut a fost sa intru pe site-ul ei . WOW WOW WOW . iata cateva poze cu rochii crosetate. Sunt de vis.

Sincer eu sunt fascinata de munca ei . Nu vreau sa imi imaginez cat ii ia sa faca o rochie , mai ales ca lucreaza cu un fir foarte subtire , iar croseta este de 1,5 – 1,7 mm . Poti vedea mai multe modele aici: http://www.irarott.com/dresses.html

2 gânduri despre „Irish Croshet

  1. Superbissime, intr-adevar.
    De tricotat am tricotat pana s=a facut fiu-meu mai marisor, in schimb croseta nu s-a lipit de mine neam! Ferice de cei ce pot face asa lucruri frumoase cu manutele lor!
    Nu faci si tu rochite din astea, ca as purta si eu una, cat mai sunt subtirica. :D

Lasă un comentariu