Colectia de vara – bratari, cercei, coliere … genti II

Doua lucruri imi doresc astazi, si anume: sa vina echipa de unde mi-am luat aerul conditionat sa imi repare aparatul pentru ca sincer ma topesc de caldura, sa vina mai repede seara pentru ca merg la avanpremiera filmului Ice Age .

Toropita de caldura, cu un ice coffee in fata, am reusit sa termin cateva bratari incepute cu ceva zile in urma. Ma gandeam sa adaug si un tutorial, dar prea mult. Si in plus, ceva i s-a intamplat cardului de memorie pe care il folosesc in aparatul de fotografiat , si sunt obligata astfel sa fac doar cate 4- 5 poze pe sesiune, ceea ce este un chin, asa ca am sa aman operatiunea pe alta data .

Stilul noilor accesorii este destul de liber, un mix de materiale naturale cum ar fi piele, pietre semipretioase, bumbac , pentru un look boho. Sper sa va placa.








Lasă un comentariu