Mai e putin si vine iarna …

Ieri plimbandu-ma prin oras, m-am intalnit si cu o prietena si am mers sa bem ceva la marele nostru bar din orasel, care din intalmplare este si cofetarie. Era mai frig in cofetarie decat afara , bineinteles nu am putut sta mai mult de o ora , chiar daca am baut o cafea fierbinte si prea tare pentru gustul meu . Atunci m-am gandit ca mi-ar fi placut sa am atasat cestii mele un accesoriu . Bine, nu la cofetarie, ci acasa – atunci  cand stau in pat si ma uit la un film, dimineata cand imi beau cafeaua si imi verific mail-urile, si nu numai. In plus, sunt minunate pentru a fi oferite cadou .

Am sa pun un tutorial pentru accesoriul roz ; cred ca este un cadou minunat pentru cineva drag :)

Disponibile in : Magazin Fazinee

Lasă un răspuns

