Cescuta calduroasa – accesoriu crosetat , tutorial

Materiale necesare:  aproximativ 20 – 30  de metrii de ata , eu am folosit acril , o croseta nr 3 – 3.5 , si un nasture..a si un ac de cusut ( mare in cazul meu – am vazut ca sunt unele din plastic mari , prin merceriile online)

Pasul 1: crosetezi un lantisor de aproximativ 20 cm, in cazul meu fiind firul mai gros am crosetat 30 de ochiuri . Am sarit primele 2  ochiuri , si in al treilea ochisor am crosetat un piciorus lung ( iau ata o data pe croseta, inserez croseta in ochisor , trag firul prin el, pe croseta sunt 3 fire, si trag inca o data ata prin toate 3 – si asta este piciorusul lung ) si crosetez astfel 28 de picioruse lungi. Dupa ce am crosetat si ultimul piciorus, crosetez inca un lantisor de 2 ochisori, si ma intorc . Repet aceeasi procedura ca la primul rand . In total eu am crosetat 7 randuri , dar depinde de grosimea firului. masori i tu pe ceasca ta sa vezi cam ce inaltime ti-ar trebui :).

Pasul 2 : cosi nasturele la unul din capatul dreptunghiului obtinul la pasul unul.

Pasul 3 : crosetezi separat un lantisor de 12 ochiuri si il atasezi de celalalt capat al dreptunghiului.

Si gata . Este un cadou minunat pentru cineva drag. Este dragut, si calduros.

Daca ai intrebari nu ezita sa le pui.

One thought on “Cescuta calduroasa – accesoriu crosetat , tutorial

  1. Pingback: Deco deco « Melsjewelry's Blog

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s