Apel umanitar

Sincer eu nu am nici o datorie fata de nimeni, iar de obicei evit in a citi articole in care se vorbeste despre oameni bolnavi, despre nenorocul unuia sau altuia, despre vitregiile vietii in sine. Toti avem neajunsuri, toti avem probleme – care pentru fiecare sunt foarte importante – de aceea nu am sa postez eu aici povestea fetei pentru care scriu acest articol. Daca binevoiesti sa il citesti o poti face aici dianaborboly.blogspot.com . Eu pe acest blog nu am citit decat un articol, pentru ca deja m-am intristat ( motiv pentru care evit in a citi astfel de articole ), si deja incep sa imi fac tot felul de ganduri, dar daca tu esti mai tare de caracter nu te opresc in a-l citi .

Noi confectionam bijuterii. De aceea ne-am gandit sa sarim in ajutorul ei. 5% din valoarea vanzarilor vor merge in contul ei. De asemenea, chiar daca nu vrei sa cumperi nimic din magazinul nostru, poti face chiar tu donatie in contul ei, numarul de cont gasindu-l pe blogul ei. dianaborboly.blogspot.com

Comenzi poti efectua si pe e-mail, sau direct pe site Mel’s Style Jewelry

Iti multumesc pentru timpul acordat

Echipa Mel’s Style

Lasă un răspuns

