Cumparaturile pe internet … teapa ??? …

Ei bine, se mai intampla si din astea. Tot ce voi scrie in acest post este din proprie experienta. Nimic nu este inventat, si nici n-am cautat intreg internet-ul pentru a gasi ceva povesti in a le pune pe blog. Exista pe net, persoane si firme care vand produse: imbracaminte, incaltaminte, genti, accesorii, bijuterii, piese pentru masini, telefoane, electronice si electrocasnice, si multe altele. Unele persoane si firme sunt serioase, punand accent pe satifactia clientului, iar un numar mare din pacate de persoane si firme, din contra, scopul lor este de a castiga numai bani in mod fraudulos. Ce-i drept, niciodata nu am crezut ca mie mi se va intampla acest lucru, mergand pe premiza ca daca eu sunt un om corect toti sunt la fel. Din lipsa de timp, cumparaturi pe internet fac de cel putin doi ani de zile, la haine, imbracaminte, cosmetice, electronice, chiar si mancarea mi-o comand pe net (pizza, shaorma, etc ). Acum intrebarea din partea voastra va fi : Fata, da’ tu ce mai faci in schimb? :)). Recunosc, urasc sa intru intr-un magazin pentru a imi cumpara o bluza, sau doar sa ma uit, si vanzatorul sa tabare pe mine intrebandu-ma ce vreau, ce doresc, sau mai rau sa il nimeresc intr-o zi proasta, sa ma mai si repeada putin. E chiar aiurea, si imi mai strica si ziua. Prefer in timpul asta sa fac altceva pentru a ma relaxa.  Ha…si chiar ma  relaxez. Da’ sa revin la cumparaturile pe internet. Cautam acum cateva saptamani un telefon sa il fac cadou prietenului meu. Am intrat frumusel pe gsmarena, am cautat un telefon care mi s-a parut mie ca i s-ar potrivi, ii dau pe google pentru preturi si il gasesc la unu doua magazine. Mi s-a parut scump. Dar, totusi la baieti sigur il gasesc mai ieftin, m-am gandit eu, si intru pe un site de licitatii – foarte cunoscut de toata lumea, numai ca nu ii dau numele aici – si il caut. Il gasesc. Mai ieftin, ce-i drept cu cateva sute de roni. Nu l-am cumparat pe moment, am zis sa ma mai gandesc, poate gasesc in alta parte si mai ieftin. Si am gasit, doua zile mai tarziu ( bineinteles nu am stat toata ziua pe net cautand telefonul meu ), pe un site auto. Nu era mai ieftin ca pe site-ul de licitatii, dar nu prea am dat importanta la lucrul asta atunci. L-am contactat pe messenger, foarte amabil domnul, nu mi-a trecut prin cap sa ii cer un web sa  imi arate telefonul, parca imi luase careva mintile. Mi se pusese pata pe el. Negociez, vre-o 50 de Ron, cadem de comun acord sa imi trimita telefonul in 2 zile cu tot cu accesorii si ce mai avea el ( imi spusese dansul ca telefonul e nou cu garantie ). Si acum vine teapa. Ii spun sa imi trimita telefonul prin Curier Rapid si dansul imi zice ca imi trimite prin posta, pe motiv ca prin posta transportul e mai ieftin, si ca a mai trimis si altor persoane prin curier si s-a intors telefonul inapoi, el pierzand bani. Sincer, in euforia mea, nici prin gand nu mi-a trecut ca ma fraiereste. Si am acceptat. In coletul pe care l-am primit era un telefon de jucarie, pentru care am platit o suma cam maricica de bani. Sa ma enervez? Pe cine? Pe naivitatea si prostia mea? Sa il sun? L-am sunat, n-a mai raspuns la telefon. Id-ul de messenger, poate era unul provizoriu. Cine a fost vinovat? EU. Deci, in doi ani de zile mi-am luat o teapa pe internet, doar pentru ca m-am zgarcit la bani. Am crezut ca fac marea afacere. I-am oferit iubitului meu un telefon de jucarie, lol. Asta e un caz din multe altele, nu am idee daca cineva a mai patit asa ceva, dar trebuie sa recunosc ca de atunci am fost mult mai atenta cu cine am incheiat tranzactii, de la cine am mai cumparat si ce am cumparat. Cateva sfaturi atunci cand cumparati de pe internet:

-atunci cand cumparati un produs, care costa peste 300 Ron, cereti livrarea sa se efectueze prin Curier Rapid, cu optiunea de desfacere a pachetului inainte de a-l plati. O firma sau o persoana serioasa, ar accepta lucrul acesta, inclusiv ti-ar permite sa iti vanda iarasi produse, din aceeasi gama sau alta.

– pentru persoana fizica cereti o adresa exacta, nume complet, numar de telefon unde poate fi contactat – cu toate ca lucrurile acestea se pot manevra uneori

– pentru firma, verificati datele de contact ale firmei, cititi cu atentie metodele de livrare si de plata ale produselor pe care doriti sa le cumparati, inclusiv verificati daca exista firma la registrul comertului sau  puteti verifica aici http://www.mfinante.ro , dupa CUI sau Numarul de Inregistrare – de obicei le gasiti in pagina de contact a site-ului.

Eu inca imi fac cumparaturile pe internet, iar povestea etalata mai sus este doar un caz particular si  nu unul general.

Bijuterii din argint, lemn, plastic, pietre semipretioasa unicat doar pe http://www.melstyle.shopmania.biz.

Lasă un răspuns

